Taggad :D

God kväll, eller vad man säger ;D
Som jag skrev förut var jag med Ida på eftermiddagen, vid klockan sex typ träffades jag, Ida, Vera, Frida och Madde på ekmyran. Gissa vad vi gjorde där, jo vi åt pizza, haha så jävla gott. Så vi åt där och hade skit trevligt och sen vid sju när vi hade ätit så drog alla till Viksjö förutom lilla jag då, eftersom jag var tvungen att gå hem och packa, åker ju inatt! Så kom hem, packade och fixade inför imorgon/natt, och sedan har jag duschat.

Ska nog strax gå och försöka sova, vet inte om det kommer gå så bra, börjar få resefeber :D Men kanske ska ge det ett försök eftersom jag ska upp om ca 4 timmar. Eftersom planet går vid sex så måste vi typ åka hemifrån vid 03.45, herregud! Om ca 4 timmar alltså. Borde seriöst försöka sova lite nu!!

Jag ska vara borta en vecka så kommer hem den 4/6, landar 14:50 i Sverige så är väl hemma någon gång efter det :D

Slänger nog in ett inlägg imorgon bitti när vi sticker till Arlanda, så hörs då!!

Puss ♥

Bitez - Bild 7
Najs!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0